جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور
سرخط خبرها

پایان کار تیم والیبال زنان پیکان با هفتمی در آسیا

  • کد خبر: ۱۶۲۲۰۰
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
پایان کار تیم والیبال زنان پیکان با هفتمی در آسیا
پرونده جام والیبال زنان باشگاه‌های آسیا با قهرمانی یک تیم ویتنامی بسته شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ درحالی‌که پیکان عنوان هفتمی آسیا را کسب کرد، اولین حریف آن‌ها یعنی تیم والیبال «دای‌نام یونیورسیتی» ویتنام با شکست حریف تایلندی، عنوان قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیای ۲۰۲۳ را به‌دست آورد تا برای نخستین‌بار یک تیم ویتنامی روی سکوی این مسابقات قرار بگیرد.

بیست‌وسومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا که از ۵ اردیبهشت با حضور ۹تیم در هانوی ویتنام آغاز شده بود، با قهرمانی نماینده ویتنام در خانه به پایان رسید.

جام در خانه ماند

در دیدار نهایی این رقابت‌ها، تیم دیاموندفود فاین‌چف تایلند مقابل دای‌نام یونیورسیتی ویتنام که در دور گروهی پیکان را شکست داده بود، به میدان رفت. ویتنام که میزبان این دوره از رقابت‌ها بود، در دو دست نخست با پوئن‌های ۲۱بر۲۵ و ۱۷بر۲۵ برابر حریف مغلوب شد، اما از دست سوم با کامبک به مسابقه برگشت و با گرفتن امتیازات ۲۵بر۲۰، ۲۵بر۲۲ و ۱۵بر۱۰ در سه دست پی‌درپی موفق به حفظ جام قهرمانی در خانه شد. این کشور فقط در سال۲۰۱۱ با تیم تونگ‌تین لین‌ویت پست‌بانگ موفق به کسب مقام چهارمی مسابقات باشگاه‎‌های زنان آسیا شده بود و این قهرمانی نخستین سکوی این کشور با خوش‌رنگ‌ترین مدال ویتنامی‌ها محسوب می‌شود.

در دیدار رده‌بندی نیز دو تیم کینگ‌وال چین‌تایپه و لیائونینگ‌دونگو‌های چین برای تعیین مقام سومی و چهارمی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا به‌مصاف هم رفتند و چین ۳ بر ۱ حریف را شکست داد تا جایگاه سوم را از آن خود کند. ملیحه نوری، داور بین‌المللی کشورمان، در دیدار رده‌بندی میان چین و چین‌تایپه به‌عنوان داور دوم قضاوت کرد.

پیکان یک پله پایین‌تر

کار پیکان یک روز زودتر، در مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا با رتبه هفتم پایان یافت و نماینده ایران در آخرین دیدارش از سد نماینده هنگ‌کنگ گذشت. در آخرین بازی، تیم پیکان ایران برابر هیپ‌هینگ هنگ‌کنگ با نتیجه ۳ بر ۰ پیروز شد. این مسابقه در چارچوب دور دوم این رقابت‌ها برای تعیین رتبه‌های پنجم تا نهم برگزار شد و پیکان با کسب دومین پیروزی در این مرحله با شش امتیاز، در میان پنج تیم حاضر در دور دوم، سوم و در مجموع، تیم هفتم تورنمنت شد.

همچنین تیم‌های آلتای قزاقستان و هیسامیتسو اسپرینگز ژاپن در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفتند. پیکان نیز بالاتر از نمایندگان مغولستان و هنگ‌کنگ ایستاد.

پیکانی‌ها در این دوره از مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا در مجموع دو پیروزی و چهار شکست را تجربه کردند. پیکان مقابل اسپورت‌سنتر ویتنام، کینگ‌وال چین‌تایپه و هیسامیتسواسپرینگز ژاپن و آلتای قزاقستان باخت و مقابل ارچیم‌اولان‌باتور مغولستان و هیپ‌هینگ هنگ‌کنگ پیروز شد.

تیم پیکان تهران امسال دومین حضورش را در این مسابقات تجربه کرد. این تیم در سال ۲۰۱۸ و در نخستین حضور به مقام ششمی در بین ۹ تیم شرکت‌کننده دست یافته بود. پیکان امسال با هدایت رشیدی، سرمربی تیم‌ملی والیبال، در این مسابقات حاضر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->